2011. október 31., hétfő

4.Fejezet

Másnap reggel arra ébredtem fel,hogy csörög a telefonom.Harry volt az.
-Hallo?
-Szia Ange,Harry vagyok,ugye nem ébresztettelek fel?
-De,de nem baj,úgyis fel akartam már kellni.
-upsz bocsi,na de csak azért hívtalak,hogy véletlen nem maradt nálad a pulcsim?
-ő...izé...mindjárt megnézem,de...figyelj,ha délután átviszem,úgy jó?
-persze,de akkor olyan ruhába gyere,ami jó városnézéshez!-hallottam a hangján,hogy elmosolyodik.Olyan aranyos,bemutatja nekem Londont.
-oké,akkor póló,farmergatya és converse cipő?!
-akár,na de Niall itt röhög mögöttem,szóval megyek kiiktatni,szia!
-szia!-Majd letette.Nagyon boldog voltam,hogy megmutatja,majd délután a várost.Egy órával később,ennek örömére felmentem facebookra.Rettentő rémes dolog fogadott engem."Ismerősnek jelölt: 121 ember,üzenetek:45,értesítők:565 darab."Adatlapomon megláttam,hogy Louis bejelölt a képeken,így bejelölt sok rajongó.Hála Louisnak sokáig elvoltam vele.Egyszer csak chaten rám írt Lou.
-Szia!:D
-Szia!:L
-Mi a baj?
-Te!:DD
-Miért?Mit tettem?:/
-Bejelöltél a képeken és írtó sok értesítőm,levelem és ismerősnek jelölésem lett...:L
-Bocsi...xD
-Kösz.
-Na tényleg bocsi,izé délután akkor városnézés?
-Te is jössz,vagy mi?
-Az összes fiú és Hannah!:D
-Oh...oké...na izé mennem kell.Szia Lou bá!
-Szia Ange néni!-néni...nem is vagyok öreg,annyira...,gondoltam magamban,ezt csak a telefonom zavarta meg.
-Ange?Siess gyorsan be a kórházba!
-Ki az?
-Niall vagyok,de gyere már!
-Miért?
-Harrynek balesete volt.
-úristen...melyik kórház?
-A központi,de siess!
-oké!Szia.-úristen,mi történhetett?Remélem nincs semmi baja...ezek a gondolatok mászkáltak a fejemben,miközben a világot letojva szaladtam a kórházba Harryhez,de egyszer csak sötétség lett...
-Hol vagyok?-kérdeztem alig nyitott szemmel.
-Úristen Ange,a szívbajt hoztad rám.-Harry volt az,begipszelt karral.
-Veled meg mi történt?
-Motoroztam,és belém jött egy autó.-hajtotta le a fejét...
-Na és velem?
-Elütött téged egy autó...az én hibám,és sajnálom.Ha figyelmesebben motoroztam volna,most nem kellene itt feküdnöd...-az arcán egy könnycsepp gördült le.
-Harry,annyira bolond vagy...-mondtam neki,majd megöleltem.Hirtelen "összeakadt" a tekintetünk,majd megszólalt.
-Szeretlek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése