2011. november 1., kedd

5.Fejezet

Ott feküdtem a kórházi ágyon,gépekre kapcsolva és álmaim pasija,azt mondta,hogy szeret?!Úristen...ez biztos csak valami álom...
-Ange hahó!
-öm...bocsi,csak izé...-éreztem,hogy a fejem rák vörös lett...
-nem akartalak zavarba hozni...bocsi...-elmosolyodott,majd leült az ágy melletti székre.Egy tíz perces csend után betoppant az ajtón Lou és Niall.Lou kedvesen üdvözölt minket.
-Ti hülyegyerekek!Idegbeteg leszek miattatok...mi a jó Istent csináltatok,ti nem normálisak?!-a feje tiszta vörös volt,az arcán lehetett látni,hogy nagyon mérges ránk,de mégis aggódik értünk...folytatta...-de azért szeretlek titeket,ti idióták-majd az én arcomra nyomott egy puszit,Harryt meg,megölelte.Niall már megszakadt a nevetéstől,majd egyszer csak megszólalt.
-khm...izé...szóval...basszus elfelejtettem mit akartam mondani...!-olyan hangosan nevetett,hogy a nővér kitessékelte a szobából.Lou eközben elment valami normális kaját halászni/vadászni nekem,így Harryvel ketten maradtunk...újra!
-Szóval...-próbáltam megtörni a csendet.
-Szóval?
-izé...tudod...komolyan gondoltad azt,amit mondtál?
-Mire gondolsz?
-Tudod...arra,hogy izé...
-Nem,nem tudom!-az arcán egy nagy gonosz mosoly keletkezett,egy kis gödröcskével megfűszerezve.
-De tudod,látom rajtad!
-Nem,nem tudom!-a vitatkozás közben egyre jobban közeledett egymáshoz a fejünk,majd a végén elcsattant egy csók.Úristen,ahogyan azok a puha ajkai hozzátapadtak az ajkaimhoz...leírhatatlan érzés!Ezt a pillanatot csak Lou zavarta meg.
-Héj,tubicáim,hoztam kaját!
-Izé,ez nem az aminek látszik-mentegetőztünk Harryvel közösen.
-Nyugi,én is voltam fiatal!-kacsintott egyet,majd arra hivatkozva,hogy Hannah otthon már várja,egy orbitális nagy vigyorral a fején lelépett.Ketten maradtunk ÚJRA.De most egy kínos pár perces csend jött,amit hála a mobilom megzavart.
-Szia!
-Andor?
-nem...én Pista vagyok...,persze,hogy Andor vagyok hülyelány!
-Hol vagy?
-Itt Londonban.
-Mit keresel itt?
-Inkább kit!Szóval,hol vagy?
-hát...kórházban...
-Mi a fuck?Melyikben,mindjárt ott leszek!
-központi,de nem muszáj!
-kuss,na szia!
-szia.-úristen,hogy ebből mi lesz.
-Valami baj van?-mosolyodott rám Harry,majd óvatosan megcsókolt...persze Andor pont ekkor jelent meg.
-Mi a...?
-öm...szóval...Andor,ő itt Harry,Harry,ő itt Andor...!
-Megmagyaráznád?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése