2011. november 1., kedd

6.Fejezet

-izé...szóval...mi csak...várj!Ugyan,mért kéne megmagyaráznom?!Hiszen te nem az apám vagy,hogy beszámoljak minden egyes másodpercről,ami velem történik!Csak a haverom vagy!
-Jól van na...csak mért nem mondtad,hogy van barátod?
-Már elnézést,de ő nem a barátom...-lehajtottam a fejemet...
-De még bármi megtörténhet...!-kacsintott rám Harry.
-Na jól van,magatokra hagylak titeket!-mosolygott egyet Andor,majd elment.
Bármi megtörténhet...?-kérdeztem nagyra nyílt szemekkel Harrytől,ő válaszképpen bólintott egyet,majd megcsókolt.Észre sem vettük,hogy nem vagyunk egyedül a szobában.
-Olyan aranyosak vagytok-mondta Zayn...,mi persze megijedtünk,mert azt hittük,hogy egyedül vagyunk...Zayn ránk mosolygott,majd halkan folytatta a mondatot.-csak kár,hogy...izé...szóval...kár,hogy nem...
-járunk?-kérdezte Harry,majd rám nézett-igen...az...
-khm...én most elmegyek WC-re...-mentettem ki magamat egy kínos beszélgetés alól.Mikor visszamentem mindkét fiú engem nézett.
-Nektek amúgy,nem próbán lenne a helyetek?
-NEM!-válaszoltak rá egyszerre,majd Zayn rám mosolygott és kiment az ajtón.Harryvel maradtam.Megint...
-Beszélnünk kell...-ilyen komolyan még sosem szólt hozzám.
-öm...o...o...oké...-dadogtam.
-Szóval,azt már tudjuk,hogy én szeretlek téged...Viszont,azt még mindig nem tudom,hogy te,hogy érzel irántam.-egyre jobban közeledett hozzám a fejével.-szóval,gondoltam elmondhatnád...és esetleg...-ennek a mondatnak a végét nem vártam meg,hanem kifutottam a kórház udvarára(ahol persze esett az eső)és egyszerűen,annyira remegett a lábam,hogy a földre estem...térdeltem a sárban és közben sírtam.Mire Harrynek leesett,hogy utánam kéne jönnie,már szarrá áztam.
-Ange,gyere be,még megfázol.-próbált felsegíteni,nem túl sok sikerrel...
-Szeretlek...-nyögtem ki.Hirtelen Harry magához ölelt és felvett,majd megcsókolt,és bevitt vissza az "ágyamba".Mivel anyáék még nem hozták be a váltóruhámat,így Harry levette a pólójáz,amit kölcsön adott nekem,majd felhúzta csak simán a Jack Wills felsőjét.Így én Harry pólójában és egy szál bugyiban mászkáltam,szerencsére Harry pólója akkora volt nekem,mint egy hálóing.Miután sikeresen átöltöztem,Harry ölébe ültem,és elkezdtünk beszélgetni.Ezt,csak egy fiatal ápolónő zavarta meg.
-Sziasztok,Angelina van egy jó és egy rossz hírem.Melyikkel kezdjem?-Miközben beszélt,egyfolytában Harryt nézte,nagy csillogó szemekkel.
-A rosszal...-vettem egy mély levegőt,majd vártam a rossz hírt.
-Ma éjszaka még bent kell aludnod...
-és mi a jó?
.viszont,holnap reggel hazamehetsz.-mosolyogva nézett HARRYRE...csak miután Harry megcsókolt,utána hagyta abba a mosolygást,majd elindult az ajtó felé.
-Elnézést,de valami furcsát lát rajtam,vagy leettem magamat?-kérdezte mosolyogva Harry tőle.Az ápolónő mosolygott egyet,majd piros fejjel rámutatott az órájára és elment.
-Figyelj Ange,én most hazamegyek,de holnap reggeé már itt leszek!Oké?-majd megcsókolt.
-Okéoké...-egy erőltetett mosolyt csaltam az arcomra.Harry mégegyszer megcsókolt,majd hazament.Egyedül maradtam,majd hirtelen eszembe jutott ,hogy a telefonomon van net,így felmentem twitterre és facebookra egy órára,majd hirtelen elnyomott az álom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése