2011. november 20., vasárnap

15.Fejezet

-Ange!Hé...Ange...ébresztő!
-Mi az már?-szólaltam meg csukott szemmel.
-Kelj fel!-kiáltott rám Justin.
-Csak még 5 percet kérek.-ráhúztam a takarót a fejemre.
-Már vagy 16 órája alszol...
-Ne hazudj!-néztem ki a takaró alól rá,majd az órámra.-Hogy mennyi?-kiestem takaróval együtt az ágyamból.Justin csak röhögött rajtam,majd nagy nehezen megszólalt.
-Amúgy itt van Hannah,Mandy és Gemma...
-Hogy mi?Mit keresnek itt?-fojtottam Justinba a szót,majd feltápászkodtam a földről.
-Ma délelőtt megbeszélték a fiúkkal,hogy idejönnek...
-Ahha...oké...-tekertem magamra a takarót,és sétáltam lefelé a nappaliba.
-Ange...én a helyedben felöltöznék,mert...
-Sh Justin,csak köszönök nekik!-kettesével szedtem a lépcsőfokokat,majd mint egy hülye,beugrottam a nappaliba...
-Hupsz...lehet,hogy hallgatnom kellett volna Justinra?
-Angee!!-futott oda hozzám Zayne röhögve.-Hallod,szerintem öltözz fel,mert elég ergyán nézel ki!-suttogta nekem,majd megölelt röhögve.Egyszer csak azt vettem észre,hogy majdnem az összes fiú a nyakamba ugrott...kivéve egyet...Harryt.Miután leszálltak rólam a fiúk,elkezdték gyilkolászni egymást...Harry meg csak nézett...és nézett...egyszer csak a lányok kivonultak a szobából,és a fiúk után mentek,persze az ajtót becsukták.1 perces néma csend után megszólalt Harry.
-Szia...-mosolyodott el.
-Szia...-néztem rá zavarodottan.Egyre közelebb lépdesett hozzám,és közben elkezdett beszélni...
-Figyelj,amit tettem...én nagyon sajnálom...idióta barom vagyok tudom,de teljesen kész voltam...és bocsáss meg nekem kérlek...-nézett rám a nagy kékeszöld szemeivel...-szeretlek...-meghaltam ott helyben,úristen nem tudok rá haragudni.
-én is téged...-néztem rá tiszta vörös fejjel,mosollyal az arcomon.Harry egyre közelebb jött hozzám,majd a szemembe nézett...
-Bocsánat...-majd egyre jobban közeledtek az ajkai,az én ajkaimhoz.
-Harry...ne...ne..ne...-suttogtam becsukott szemmel,majd elcsattant a "békecsók",ami kb.5 percen keresztül tartott.
-Hiányoztál...-ölelt meg Harry.
-Te is nekem.
-Amúgy...öltözz fel...,bár nekem így is megfelelsz,de szerintem,nem így kéne a városban mászkálnod.-mosolyogva megpuszilta az arcomat.
-De nem tudom,hogy mit vegyek fel!-néztem rá a nagy zöld szemeimmel.
-Oké...értem a célzást...segítsek...na jól van...-rám mosolygott,majd megcsókolt.Úristen,hogy hiányzott már ez az életemből...Az emeleten összefutottunk Justinnal.
-Hey Harry!-mosolygott rá,majd kezet fogott vele.
-Hey Justin!-mosolygott vissza Harry.
-Hát...izé...ti?!Te...nem úgy volt,hogy...izé...ki akarod nyírni?!-csak hebegve-habogva tudtam megszólalni,annyira meglepődtem...
-Drága hugicám,amíg te aludtál sok minden történt ám!-kacsintottak rám a fiúk.Úristen...gondoltam magamban,majd elmentem Harryvel a szobámba.
-Szevasz öreg haver,hiányoztál!-dobta le magát az ágyamra,majd egy kanos vigyor kíséretében rám nézett...
-Kedves Edwardka!-szólaltam meg nevetve...-most ruhát keresünk nekem!-kacsintottam rá.
-A nevem még mindig HARRY!-kiáltotta el magát nevetve.
-plusz Edward!-nevettem el magamat.
-Na csend kisasszony,kegyed mondta,hogy ruhát keresünk önnek!-szólalt meg nevetve Harry,majd feltápászkodott az ágyról,megfogta a derekamat,és a fejét a vállamra tette.-Szerintem az a csíkos póló legyen,azzal a sorttal,plusz converse csuka!-szólalt meg dörmögve.
-Nincs hideg a sorthoz?
-25 °C fok van!-nézett rám mosolyogva.
-A póló és a cipő maradhat,de inkább egy farmergatyát húzok a sort helyett.
-Tedd azt!-majd hátradőlt az ágyamon.
-öm...most komolyan végig akarod nézni,ahogyan átöltözöm?!
-a-a...komolytalanul!-szólalt meg nevetve.-amúgy szerintem már láttalak téged ruha nélkül is...-kacsintott rám.A fejem tiszta vörös lett...Gyorsan belebújtam a kiválasztott ruhadarabokba,majd gyorsan megfésülködtem,majd kézenfogva lesétáltunk a  nappaliba,ahol Hannah és Lou szokásos módon szórakoztak egymással,majd "puszi-puszi"...Mandyék,ahogyan múltkor fogalmazott Hannah,"egy órás nyáladzásba" kezdtek,Zayn és Niall,meg valamin röhögtek.
-De jó újra így látni titeket!-szólalt meg Gemma,majd megölelt minket...-Na gyerekek,indulhatunk?
-Igen!-feleltük kórusban,majd indulhatott az ünneplés.

3 megjegyzés: