2011. november 3., csütörtök

9.Fejezet

A hangulat csak jobb lett,mikor megjelent Gemma.Már mindenki fullákolt a röhögéstől,és csak akkor maradtunk csendben,amikor megcsörrent a telefonom.
-Halo?
-Szia,Angelina?
-öm...igen.Miért?
-válaszolnál pár Harryvel kapcsolatos kérdésre?
-Nem!-majd kinyomtam,és folytatódhatott a hülyéskedés,mire lefeküdtünk aludni,teljesen kiment a fejemből,ez az egész újságírósdi...Reggel Justin ébresztett engem és Harryt.
-Tudtátok,hogy szakítottatok?
-Hogy mi...?-néztünk rá kómás fejjel.
-A címlapon vagytok gyerekek,3 oldal csak rólatok,fotókkal együtt!-Kitéptem Justin kezéből az újságot,mert nem hittem neki,majd ledöbbentem.Nagy piros betűkkel az virított a címlapon,hogy 'Harry Styles megcsalta a barátnőjét'.Harry is le volt döbbenve.Miután elolvastam a cikket,legszívesebben bőgtem volna,láttam,hogy Harry is hasonlóan érez.
-Ekkora nagy szemétládát!-már tiszta vörös volt Harry feje az idegességtől...ültünk az ágyban és szidtuk az újságírót,egyszercsak Gemma lépett be a szobába.
-Hey fiatalok,mizujs?
-Ez!-dobta oda Harry az újságot.Gemma elkezdte olvasni a cikket.Az ő fején is lehetett látni,hogy most legszívesebben fogna egy nagykést és leszúrná az újságírót.
-...na jól van...ezt én nem bírom tovább...öltözzetek fel,bemegyünk a szerkesztőségbe.-parancsolt ránk Gemma,majd elment.Gyorsan bevonultam a fürdőbe felöltözni,mikor kimentem,már az ágyamon ülve várt rám Harry.
-Indulhatunk?-megfogta a kezemet,majd megcsókolt.
-Most már igen!-mosolyodtam el.A szerkesztőségbe vezető út,csendben telt.Érezni lehetett a feszültségett a levegőben.Mikor odaértünk,Gemma rögtön intézkedni kezdett,és meg is találta azt az újságírót,aki a cikket írta.Harry amikor meglátta a férfit,fogta magát és arcon vágta...Gemmával lefogtuk,hogy ne legyen nagyobb botrány.Harry üvölteni kezdett.
-Te szemét tetű,mért akarod tönkretenni az életünket?-a pasi egy gonosz mosolyt varázsolt az arcára,majd hívta a biztonsági őrt.Legszívesebben felgyújtottuk volna az egész épületet,de inkább hazamentünk.Miután hazaestünk,Harry felment twitterre és közölte mindenkivel,hogy hazugság amit írtak az újságban.Én addig Gemmával beszélgettem a konyhában.
-11 óra van és már szar kedvem van...-mondta idegesen.
-Csak kerüljön a két kezem közé az az újságíró...-vágtam rá.Gemma elmosolyodott,majd nyugtatásképpen megölelt.

2 megjegyzés:

  1. Harry milyen kis indulatos :DD de aranyos ahogyan kiállt magáért. Énis így tettem volna a helyébe..meg jól meg is rugdostam vna a csákót xDD
    de amúgy szuper lett :DD hogy a te szavaiddal éljek. "Folytatást *.*"

    VálaszTörlés