2011. december 4., vasárnap

19.Fejezet

Gemma pont ekkor lépett be a szobámba,ugyanis Justin beengedte.
-Ange...hogy lehetsz ekkora nagy...áh,inkább nem is folytatom!Azt hittem,hogy te nem olyan vagy,mint Harry...,de ezek szerint benned is csalódnom kell!-sóhajtott egyet,majd elment...utána futottam,megfogtam a karjánál fogva,majd magam felé fordítottam.
-Gemma...-szólaltam meg sírva.-ez nem az aminek látszódik...ő csak a haverom...
-Ange...oké...bocsánat,hogy meggyanúsítottalak...-rám mosolygott,majd megölelt.-Amúgy Harryvel mikor akarsz újra összejönni?!-nézett rám kíváncsian.
-Nem tudom...-válaszoltam szipogva.
-Nem kéne beszélnetek?
-Nem!-vágtam rá...
-Miért nem?!-kérdezte tőlem Hannah a hátam mögül,majd megölelt.
-Nem tudom...-kezdtem el újra sírni...
-Ajj Ange!-ölelt át Gemma.Közben Anne megállt mellettünk autóval.
-Hé lányok...nem akartok vásárolni jönni?!-engem nézett egész végig...,a többiek rávágtak egy határozott igent...,én meg csak ott álltam...-Ange te...?!Nem jössz?!-Gemma rám nézett kérlően.
-De...-nyögtem ki halkan.-csak szólok Justinnak és Zaynnek.
-Hé Ange...mondd meg nekik is,hogy jöjjenek!-kiáltotta el magát Anne.
-Oké...-majd bementem szólni nekik.Mikor beszálltunk a kocsiba,legszívesebben sírva elfutottam volna...Gemma persze benyomott a leghátsó ülések egyikére,majd leült a középső sorba...
-Szia Harry!-kiáltotta el magát Zayn,majd kezet fogott a mellettem ülő Harryvel.Egész úton csendben ültünk egymás mellett...Gemma párszor "alig" láthatóan megcsípett engem,majd Harryt.Egyszer Harrynek elege lett belőle...
-Na jól van...elég lesz...Gemma kérlek hagyjál békén...amúgyis olyan jó kedvem van,még nagyon hiányzik az az életemből,hogy halálra csípkedj...-a kocsiban néma csend lett...a szemem sarkából láttam,hogy néha-néha rám néz Harry,de különösebben nem nagyon izgatta a jelenlétem.Megérkeztünk...
-Na jól van gyerekek-szólalt meg Anne...-mivel holnap buli lesz nálunk,segíteni kéne bevásárolni...ja,amúgy ti is meg vagytok hívva...-kacsintott ránk,majd folytatta...-négy csoportra oszlunk,én választom ki,hogy ki kivel lesz...szóval Gemma velem,Justin Zaynnel,Hannah Mandyvel és Ange Harryvel...na tessék itt vannak a listák...ja és fontos a kommunikáció...-rám nézett és Harryre.-Na jó munkát...gyere Gemma...-Nagyszerű...Harryvel vagyok egy csapatban...már csak ez hiányzott az életemből...
-Jössz már?!-szólalt meg közömbösen Harry...
-Igen...-hajtottam le a fejemet...Csendben voltunk max. egy órán keresztül,majd egyszer csak Harry megszólalt.
-Bocs az előbbi hangnemért...-nézett rám aggódva...,a szemében látszott,hogy mit akar,vagyis inkább kit..
-Semmi baj...-szólaltam meg egy öt perces késéssel...,nem mertem belenézni a szemébe,mert tudtam,hogyha belenézek,végem van...Nálam volt a lista egyik fele,a másik meg Harrynél...egyszer elmosolyodott miközben a listát olvasta,majd elindult a virágok felé...
-Mi olyan vicces?!-néztem rá nagyra nyílt szemekkel.
-Semmisemmi...-közben a vörös rózsák közül válogatott...-Neked melyik tetszik?!-belenéztem a szemébe...ne...mit tettem...-Ange!-úristen...nem akarok újabb hibába esni...-Ange!-ordította el magát..
-Mi az?
-Melyik tetszik?!
-Az...-rámutattam egy gyönyörű bordó színűre.
-Akkor tessék...-odaadta a virágot,majd ment tovább,mintha semmi se történt volna...-Gyere már!
-Okéoké...-néztem rá csodálkozva...
-Mi az?!Min csodálkozol ennyire?!
-A virágon...
-Miért?
-Hogy-hogy adtál nekem egy virágot?!
-Rá volt írva a listára...-majd elkezdte olvasni hangosan a listáját...-upsz...ahogy az is,hogy ne mondjam el...-csapott rá a fejére...-bocsi...
-Semmi baj...-mosolyodtam el.Miután mindent összeszedtünk elmentünk a megbeszélt találkozóhelyre,persze mi voltunk az elsők...
-Ange...-szólalt meg Harry remegő hangon.-Hogy a francba süllyedhettünk ilyen mélyre?!
-É...én nem tudom...-sóhajtottam egy nagyot...
-Ange...-mélyen belenézett a szemembe...-ugye tudod,hogy én még mindig nagyon szeretlek?!
-öm...
-Hey kölykök!-vágott bele a szavamba Justin.Harry rám nézett egy 'még tartozol egy válasszal' nézéssel,majd elkezdett beszélgetni Justinnal.
-Na?!-jött oda mosolyogva hozzám zayn.
-Azt mondta,hogy szeret...-sóhajtottam egy nagyot,Zayn meg reakcióképpen megölelt...

4 megjegyzés:

  1. Hmm. Nyamiii :DD Ezek tök jók lettek :DD Bár jobban örülnék ha Zayn meg Ange lenne Nem Ange és Harry de így is megfelel :DD csak így tovább. Carrots :DDD

    VálaszTörlés
  2. :DDDD
    örülök,hogy tetszik.:D( #justsayin hajnali 3-kor gépeltem le.;) )
    amúúúgy meg készüljetek lelkiekben fel arra,hogy a következő rész tripla rész lesz..:DDD

    VálaszTörlés
  3. háhá imádom regiii(:<3 anyira jól írsz:) neeem Harry+Ange :D*.* triplaaa yesss:D 1D<3

    VálaszTörlés