2011. december 26., hétfő

24.Fejezet

*December 24.* /Fiúk háza/

-Jó reggelt Ange!-suttogta a fülembe Harry...-Boldog karácsonyt,ja és boldog Lou szülinapot....-majd megcsókolt.
-Neked is...-nyitottam ki az egyik szememet,majd megpusziltam.
-Gyere keltsük fel Lout...!-röhögött fel Harry.
-Oké!-kacsintottam rá.

*Louis szemszöge*

-Héj cica ébresztő....-valaki bökdöste az oldalamat.
-Mi?!-szólaltam meg kómásan.
-Kelj már fel te vén trotty!-röhögött fel Harry.
-Tudod ám ki a vén trotty...!-kezdtem el nevetni,majd berántottam az ágyamba és ráültem Harryre.
-Boldog szülinapot és karácsonyt Lou!-nevette el magát Ange.
-Amúgy ja...-szólalt meg röhögve Harry.
-Parancsolsz kisfiú?!-lenézően ránéztem.
-Hé bácsi...pattanjon le rólam...!-nevetett fel Harry.
-Oké...!-kacsintottam rá .
-Úristen...Ange élek!-berántotta mellénk Anget Harry.
-Na...ne már...-kezdett el nevetve kiabálni.
-Hát oké...akkor az uradat puszilgatom...-Ange gonoszan rám nézett,majd rám ugrott.
-Amúgy többiek?!-szólalt meg Ange,miközben éppen mászott le rólam.
-A többi fiú hazament,a lányok,meg velük mentek...-válaszolta Harry.
-Na és Hannah?!
-Haza kellett,hogy utazzon...-hajtottam le a fejemet.-Anyáék meg elutaztak szintén a hugaimmal együtt.
-Akkor hármasban töltjük a karácsonyt,ugyanis Harry szülei és az én szüleim közösen elutaztak,Gemma és Justin,meg úgyszintén...-mondta Ange.
-Arra gondoltok,amire én?!-kezdtem el nevetni.
-Arra...-kezdett el Harry is röhögni.
-Szemetek!-felvett két párnát Ange,majd izomból az arcunkba dobta.
-Áú...oké,ezt megérdemeltük...-néztem mosolyogva rájuk.

*Ange szemszöge*

-Na és kend,mit szeretne csinálni a szülinapján?!
-Hmm...vásárolni...!-nevetett fel Lou.
-Hát...akkor öltözzünk fel és nyomás a plázába!-rámosolyogtam,majd elindultam Harry szobája felé...Miután készen voltunk elindultunk a pláza felé a két fiúval az oldalamon.Mire odaértünk már vagy 50-szer kaptunk röhögőgörcsöt...Nagyon jól éreztük magunkat mindannyian.Megbeszéltük,hogy elmegyünk a parkba,ahol elkezdett esni a hó...gyönyörű volt...Harry magához szorított,majd megcsókolt.
-Hé tubicáim...én is itt vagyok ám!-nevetett fel Lou.
-Bocsi...-néztem rá vörös fejjel.
-Semmi baj...na menjünk kajálni,mert éhen döglök!
-Benne vagyok!-kiáltott fel Harry,majd célba vettek egy pizzériát.Nagyon finom volt...persze a fiúk egy percig sem bírtak a seggükön maradni,így rögtön vissza kellett sétálni a fiúk házába...,ahol nagy nehezen hárman sütöttünk Lounak egy tortát.Kicsit félve,de megkóstoltuk...meg is lepődtünk rajta,hogy milyen finomra sikeredett.Miután Lounak odaadtuk az ajándékokat,nekiláttunk a fa díszítésének.Elképesztő volt számomra,hogy még a semmin is mennyit bírunk röhögni.Miután készen lettünk beraktuk a fa alá egymás ajándékait,majd elkezdtünk nézni egy karácsonyi vígjátékot.Mikor vége lett,Harry és Lou izgatottan rám néztek,és várták,hogy mikor mondom,hogy kinyithatják az ajándékaikat.
-Na jól van ti barmok...nyissuk ki őket!-nevettem fel,majd célba vettük a fa alatt lévő ajándékokat.A fiúknak szerencsére tetszettek az ajándékaim,amit nekik vettem.Most rajtam volt a sor.
-Biztos,hogy meg merjem nézni őket?!-nevettem fel.
-Kapd be Ange!-nyújtotta ki rám a nyelvét Louis.
-Hé cica...SHES MINE!-nevette el magát Harry.
-Na jó...-kezdtem bele az ajándékok kibontásába...Louis és a répamegszállottsága most sem hagyott cserben.
-Jaj de aranyos!-Louistól egy külön számomra gyártott Converse cipőt kaptam,persze répásat,amin néhány kis nyuszi is látható volt.-köszönöööööm!-öleltem meg Louist.
-Nincs mit...-mosolyodott el.Most Harry ajándéka következett.Egy kis dobozka volt egy nagy doboz mélyén...ez Harryre vallt.
-Na nyisd ki!-nézett rám mosolyogva.Mikor kinyitottam azt hittem,hogy helyben elbőgöm magamat.
-Úristen...ez gyönyörű!-pár könnycsepp gördült le az arcomon.
-Na...!-szólalt meg nevetve Harry.-Azért nem kell sírni...-majd megpuszilta az arcomat.-Segítsek feltenni?!-nézett rám aranyosan.
-Ühüm!-szipogtam,miután felrakta a nyakláncot,megpuszilta a nyakamat,majd rám mosolygott.Utána a fiúk adták át egymásnak az ajándékokat,...egyen pólókat,amin az állt,hogy 'Harry ♥ Louis'.Miközben felvették,én a nyakláncon lévő medált csodáltam.Bele volt gravírozva a nevünk...amikor meg szétnyitottam a medált ,akkor egy Harryvel készült közös képünket fedeztem fel.
-Na szépek vagyunk?!-néztek rám mosolyogva.Én sírva bólogattam.
-Hé Ange...mi a baj?!-nézett rám meglepődötten.
-Ez az első olyan karácsonyom,amikor nem csak ketten ünneplem valakivel...
-Ajj...Ange...-öleltek meg.
-Köszönöm fiúk...-mosolyodtam el,majd megpusziltam mindkettőjüket...

4 megjegyzés:

  1. grrrr. a csaj majdnem meghalt az előző részben,most meg 2 sráccal hancúrozik. Tipikus :DDD De amúgy nagyon jó lett. Igyekezz az írással göndörszemű :DD <3

    VálaszTörlés
  2. uuu nagyon tetszik a blog így tovább:D *-*

    ha gondolod benézzhetsz hozzám is:

    http://almokesremenyek.blogspot.com/ 1Ds :D:D

    VálaszTörlés