2011. december 29., csütörtök

25.Fejezet

Két napja volt karácsony.Lassan a többiek is szállingóznak visszafelé a házba.Mire hazaértek a fiúk,addigra összepakoltunk,majd felöltöztünk.Én egy narancssárga hosszított pólót,egy 'cicanacit' és a Loutól kapott cipőt húztam fel.A fiúk az egyen pólójukat,farmergatyát,majd Harry egy Converse,Louis meg egy Adidas cipőt húzott.A többiek először Harryék pólója tűnt fel,utána a cipőm.Mindkettőn jót nevettek.Miután átadtuk az ajándékukat,és ők is nekünk,leültünk a nappaliba beszélgetni.Mandynek és Liamnek,úgymond szófosásuk volt.
-Blablabla...mi...blablabla...karácsony!-mikor elkezdtem bóbiskolni Harry oldalba bökött.
-Mi az?!-néztem rá értetlenkedve.
-Ne élvezd ennyire az előadást...-nevetett fel Harry,majd megcsókolt.
-Jól van na...tudod milyen nehéz és fárasztó dolog az anyaság?!
-Nem...és te honnan tudod?!
-2 napig veletek voltam,szóval tapasztalatból...-nevettem fel.
-Oké Ange...ezt megjegyeztem...-fogta magát,és elfordult a másik irányba.
-Naaa...Haaarry...-beletúrtam a hajába.
-Ne...a hajamat ne...-szólalt meg nevetve.
-Bocsi...-mosolyodtam el,majd megpusziltam.
-Ange,Harry...figyeltek ti egyáltalán?!
-Öm...-elhúzódtunk egymástól...-persze...-kacsintott Harry Mandyre...
-Akkor miről volt az előbb szó?!-nézett rám nagy szemekkel Liam.
-Öm...hm...arról,hogy...talán...áh nem mégsem...ez jó kérdés...-nevettem el a végét.
-Liam mi sem mondtuk el ilyen részletesen,hogy hárman mit csináltunk...-kezdett el röhögni Harry és Lou.Hannah ijedten rám nézett,hirtelen én is elkezdtem nevetni.
-M...m...mert mit csináltatok?!-Hannah tisztára kész volt...
-Tudod a szokásosat,vagyis inkább úgy mondom,hogy 1 ágyban 3 ember,2 fiú és egy lány...na?!Sejted már?!-elkezdte húzogatni a szemöldökét Lou.Hannah elkezdett sírni...-Hé cicám,most meg miért sírsz?!-próbálta megölelni Lou Hannaht,de ő ellökte magától.
-Te szemét!-kezdett el jobban sírni Hannah.
-Hogy mi?!-nézett rá értetlenkedve Lou.
-Louis...kérlek ne játszd a hülyét...tudom,hogy megcsaltál vele!-rám mutatott...
-Hannah!Édesem...én csak vicceltem...-Lou magához szorította Hannaht.
-Tuti?!-szólalt meg sírva Hannah.
-Igen...-mosolyodott el Lou...-ajj gyere ide te...-megölelte,majd megpuszilta a fejét.
-Gyerekek...szerintem igyunk valamit...-szólalt meg Harry...,majd mindenkinek töltött piát.
-Tessék Hannah!Rád fér!-mosolygott rá Harry.
-Én...izé...köszönöm,de nem kérek...-adta vissza zavarodottan Hannah a poharat.
-Na de cica...egy kicsit.-nézett rá Lou nagy szemekkel.
-A-a...nem kívánom...inkább egy pohár vizet innék...-Harry adott Hannahnak egy pohár vizet,majd beszélgettünk tovább.
-Hé Hannah...kijönnél velem a konyhába?!-néztem rá kérlően.
-Persze...-mosolyodott el.
-Oké...szóóval...mióta vagy terhes és mikor akartad elmondani nekem?!-mosolyodtam el.
-Izé...én nem...-szólalt meg,vagyis próbált megszólalni.
-Hannah...csak a hülye nem veszi észre...na szóval?!
-7 hete...-vörösödött el.
-Úristen...gratulálok...-öleltem meg.
-De ezt anyán és rajtad kívül senki sem tudja...szóval légyszi ne mond el senkinek sem,még Harrynek sem...Lounak,meg végképpen ne...
-Okéoké...de akkor mikor közlöd vele?!-kíváncsiskodtam.
-Ma este...mondtam neki,hogy este adom át,itt nálatok az ajándékát.-mosolyodott el.
-De aranyos...-még beszélgettünk Hannahval egy negyed órát,majd visszamentünk.Este 6-kor Hannah bejelentette,hogy akkor most átadná Lounak az ajándékát.Lou izgatottan várta,hogy mit kap Hannahtól.
-Lou...-Hannah mélyen belenézett Louis szemébe.
-Igeeen?!-mosolyodott el Louis.
-Apa leszel...-hirtelen mindenki ledermedt.
-Hogy mi?!Úristen,tényleg?!-Lou nem akarta elhinni.Hannah egyfolytában bólogatott,majd megölelték egymást.Harry átkarolta a derekamat,majd megköszörülte a torkát,kacsintott egyet és megcsókolt...

4 megjegyzés:

  1. Valahogy éreztem,hogy Hannah terhes lesz. :DDD és nagyon jó lett cicavirág :DD Kedves mindenki. Legyen meg a 10 komment,mert olvasni szeretnék. Köszönöm :D

    VálaszTörlés
  2. biztos gondolatolvasó vagy.*o* :DDD
    köszönöm cuncimókus.:$
    hahahahaha.:D
    eddig 10 kommentből 1 ...haladuunk.:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó az egész,végig olvastam :)

    VálaszTörlés