2012. január 1., vasárnap

27.Fejezet

-Szia...-szólaltam meg zavarodottan...-leülhetek ide?!-mutattam mellé a kanapéra.
-Le...-szólalt meg közömbösen.
-Nagyon haragszol rám?!-nagy kerek szemekkel néztem rá,de ő csak a földet bámulta.
-Ange...én...,oké,hogy te haragszol rám,mert állandóan a gyerektémát hozom fel,de a legjobb haverommal lefekszel...az azért még nekem is sok...-még mindig a padlót nézte.
-Egy nem feküdtem le vele,kettő nem csalnálak meg semmi pénzért sem téged...én nem vagyok olyan...-lehajtottam a fejemet,majd sóhajtottam egy nagyot.
-Oké...értem a célzást...de este akkor vele alszol?!-nézett rám nagy szomorú szemekkel.
-Bocsánat...-szólaltam meg szipogva.
-Ange...de alhatsz velem is...
-De én...én most nem akarok...mindketten jól tudjuk,hogy mi lenne a vége...és nem akarok úgy járni,mint Hannah...
-De Ange...bízz már meg bennem...ha nem akarod,akkor csak szimplán alszunk semmi több...légyszi...-a szemében láttam egy kis félelmet az iránt,hogy nemet mondok.
-Aaange!-ordított le Zayn.
-Mi az?!-kiabáltam fel,majd ránéztem Harryre.
-Segíts!Kéérlek!-szólalt meg röhögve.Harryre néztem,aki bólintott egyet a fejével,hogy nyugodtan menjek,majd szomorúan elkezdte szemlélni a földet.Elindultam a lépcső felé,de nem mentem fel...megfordultam,odafutottam Harryhez,majd megcsókoltam.Hary arcán láttam egyfajta meglepettséget,de közben boldogságot is.A csókunknak ő vetett véget.
-Menj fel,mielőtt Louis megöli!-ráhajtotta a homlokát a homlokomra,majd megcsókolt.Ezután már tényleg felmentem.Zayn szobájából kiabálás és röhögés hallatszódott ki.Mikor beléptem,a földbe gyökerezett a lábam...
-Ti meg mi a faszt csináltok?!-döbbenten néztem először Louisra,aki Zaynen ült,és ugrált rajta,majd Zaynere,aki meg kérlően nézett rám,hogy mentsem meg.
-Lou szállj le róla!-néztem rá még mindig döbbenten.
-Nem!-feleselt vissza.
-Louis William Tomlinson!-ordítottam el magamat.
-Ajaj-szólalt meg halkan röhögve Zayn.
-Most azonnal szállj le róla!-határozottan néztem rá.
-Jól van na...nem kell felkapni a vizet...
-Köszönöm...-majd felsegítettem Zaynet.Harry is belépett a szobába.Elkezdett röhögni.
-Hm...William...valami nagyon rossz dolgot csinálhattál,hogy így szólított...-nyújtotta ki Loura a nyelvét Harry.
-Edward cica...kussoljál!-kacsintott Harryre Louis.Zayn hangos nevetésben tört ki.
-Te is kuss...-kezdett bele mondanivalójába Lou.
-Ki ne mond!-fenyegetőzően nézett rá Zayn.
-Azt,hogy Jawaad?!-kezdett el röhögni Harry.
-Te kis...pfú...kinyírlak Harry Edward Styles!-ordította el magát Zayn.
-Kuss,vagy mindenkit megfojtok...-nevettem el a végét.
-Na hajrá...-kezdte el húzogatni a szemöldökét Harry.
-Barom...-olyan 'nyugodjál már le te állat' nézéssel néztem rá.
-Jól van na...-ölelt meg,majd megpuszilt.
-Valaki nem látta véletlenül erre az uramat?!-röhögve nézett ránk,de mégis kérdően Hannah.
-De itt vagyok édesem.-ment oda hozzá Louis.
-Figyelj...haza tudnál vinni?!
-Persze...-mosolyodott el Louis.
-Már most elmész?!-nézett Hannahra meglepődötten Zayn és Harry.
-Öm...igen...-mosolygott zavarodottan Harryre és Zaynre.
-Na jössz cica?!-nézett rá Louis mosolyogva Hannahra.Majd elköszöntek és elmentek.
-Amúúúgy Liam és Mandy?!-nézett ránk értetlenkedve Zayn.
-Passz.-válaszoltuk egyszerre Harryvel.
-Felhívom Mandyt...-mondtam mosolyogva,majd leültem Zayn ágyának a szélére.
-Hallo?!
-Mandy...hol vagytok?!
-Öm...nálam...de most enyhén szólva rosszkor hívtál...
-Oké...jól van na....csak aggódtunk miattatok,de akkor szia.-majd letettem.
-Na?!-nézett rám Harry.
-Mandynél vannak,ééés sikeresen megzavartam őket...-nevettem el a végét.
-Úristen...-nevetett fel Zayn.-Amúgy Niall cicám hol van?!-röhögte el a végét Zayn.
-A szobájában...gondolom...,várj megnézem...

*Niall szemszöge*

Kopogtak az ajtómon.
-Nyitva van!-próbáltam némi erőt vinni a hangomba.
-Minden rendben?!-nézett rám Ange aggódva.
-Persze...-az arcomra csaltam egy erőltetett mosolyt.
-Niall...nem vagyok vak...mi a baj?!-nézett rám együtt érzően,majd leült mellém az ágyamra.
-Minden...-hajtottam le a fejemet.
-Mi történt?!-nézett rám megrémülve.
-Semmi...csak olyan magányos vagyok...és...-nem hagyta,hogy befejezzem a mondatomat,fogta magát megpuszilta az arcomat,majd megölelt.
-Olyan bolond vagy...-még mindig nem engedett el engem.
-Gondolatolvasó vagy...-szólaltam meg halkan.
-Hogy mi?!-elengedett,majd zavarodottan rám nézett.
-Vagyis...te olyan jó barát vagy...mindig tudod,hogy mi kell a másiknak,mire van szüksége...és lehet,hogy hülyén és félreérthetően fog hangzani a következő mondat,de féltékeny vagyok Harryre.-vörösödtem el.
-Ajj Niall!-állt fel Ange az ágyamról

*Ange szemszöge*

-Bocsánat...-hajtotta le a fejét Niall.Rámosolyogtam,majd megfogtam a kezét és lerángattam a napaliba.Még egy negyed órát beszélgettünk,majd mindenki felvonult aludni.Zayn és Harry között mentem fel az emeletre.Mikor felértünk a lépcsőn,szembefordultam velük,majd megszólaltam.
-É...én döntöttem...
-Miről?!-néztek rám meglepődve.
-A kanapén alszom...egyedül...így senki sem haragszik meg rám...
-Ange...állj arrébb...-szólalt meg Lou és Liam a hátam mögül.
-Szia nektek is...-szólaltam meg lenézően.
-Ange...biztos nem akarsz velem aludni?!-nézett rám nagy szemekkel Harry.
-Igen...,bocsi,de döntöttem.-majd levonultam a nappaliba.Lefeküdtem a kanapéra betakartam magamat egy pléddel és rögtön elnyomott az álom.

                                                          /Happy New Year Everyone!:)x/

10 megjegyzés:

  1. ZJM.<3 *___* ugrált az Uramon Lou? ... ok, elbeszélgetünk majd. rajta JUST ÉN ugrálhatok XD.
    am jó rész lett, kérem a következőt(Dr.Bubós bejelentés :$) XD
    szeretlek nővi :$$ !

    VálaszTörlés
  2. REGIII..előre is bocsánat,de a következő részért szerintem utálni fogsz.:$ ♥

    VálaszTörlés
  3. hoppá:D imádtam Regi:)*.* OMG:D jajj Ange-.-:D szegény Harry:) de miért bántná meg ezzel Zaynt??:D hülyelány;):) imádtam;)
    siess a köviel*_*
    milliónyipuszi<3

    VálaszTörlés
  4. gyerekek..pénteken lesz rész.:) ♥
    okay.:D

    VálaszTörlés
  5. hello! :) mikor lesz rész? már nagyon várom! :D

    VálaszTörlés